Tarife clare de la început

Oferim servicii 100% online pentru a-ți începe PFA-ul corect, rapid și fără griji.

Deschide un PFA

Beneficiezi de o procedură simplă și rapidă, fără grijile de la ONRC.

Reprezentare completă la Registrul Comerțului (ONRC)
Toate cererile și declarațiile
Rezervarea de denumire la ONRC
Contractul de închiriere/comodat
Bonus: Ghidul Aprobat.ro pentru PFA-urile la început de drum
Bonus: Reduceri la serviciile de contabilitate și facturare
Opțional: Găzduirea sediului social în 16 de locații din toată țara
499 RON
+ 0 RON taxe Monitorul Oficial

Deschide PFA-ul chiar acum cu
Aplicația Aprobat.ro

În aplicația Aprobat.ro doar introduci datele tale și stabilești structura PFA-ului, iar de partea grea a dosarului (coduri CAEN, sediu etc.), ne ocupăm noi.

Disponibil 24/7 și fără să îți faci cont
Interfață simplă cu opțiuni prestabilite
Alegi ușor codurile CAEN
Toate datele introduse sunt verificate împreună cu un consilier juridic
Primești certificatele PFA-ului online

Discută cu un consilier Aprobat.ro și înființăm PFA-ul împreună

Te contactăm în cel mai scurt timp pentru a discuta în detaliu nevoile afacerii tale. Luăm deciziile împreună pentru a fi sigur că ai PFA-ul înființat corect.

Discuți cu un consilier juridic
Ai toate documentele completate de noi
Primești certificatele PFA-ului online

O companie în care profesionalismul este pe primul loc. Recomand Aprobat.ro pentru orice serviciu ce tine de ONRC. Găsiți la această echipă toată înțelegerea necesară în rezolvarea problemelor dvs.. Au o răbdare și o capacitate de adaptare la nevoile clienților cum rar mi-a fost dat să întâlnesc!

Andrei Ababei
Facebook
Din păcate cererea ta nu a putut fi trimisă. Te rugăm să încerci din nou sau să dai un refresh la această pagină.

Acum este ușor să deschizi o afacere

Aprobat.ro se ocupă de toată partea grea de la Registrul Comerțului. Acum nu trebuie să te mai gândești la birocrație ci doar la denumirea afacerii tale pentru a începe.

1.

Intră în Aplicația Aprobat.ro sau discută cu un consilier

Poți intra oricând în aplicația noastră unde configurezi toată structura firmei, de la codurile CAEN până la forma de impozitare sau discuți cu un consilier și completăm noi toate detaliile societății.

2.

Îți verificăm identitatea și depunem dosarul la ONRC

Realizăm o scurtă verificare a identității pentru asociații și administratorii firmei iar apoi depunem dosarul la Registrul Comerțului în baza împuternicirii avocațiale.

3.

Primești certificatele firmei online semnate de ONRC

Dosarul tău este monitorizat constant de echipa noastră la Registrul Comerțului până la eliberarea actelor. Certificatele firmei au aplicate semnătura electronică calificată a ONRC.

Te putem ajuta și cu

Găzduire sediu social

Îți oferim acces la locațiile colaboratorilor nostri din toată țara.
Începând de la
599 RON /an
9
JUDEȚE
16
LOCAȚII
100% Online
Toate contractele sunt încheiate de la distanță.
Posibilitate de prelungire după 12 luni
Nu mai ești nevoit să schimbi sediul social al firmei în fiecare an.
Redirecționarea corespondenței primite
Toată corespondența primită la adresa sediului social este redirecționată la o adresă aleasă de tine.

Contabilitate

Contabilitate completă online sau clasică prin birouri din București și din țară.
Începând de la
250 RON /lună+TVA
500+
Clienți Muțumiți
1000+
Salariați ADMINISTRAȚI
100% Online sau la Birou
Servicii de contabilitate oferite 100% digital cât și în mod clasic, prin birouri fizice din București și din țară.
Salarizare
Beneficiezi de soluții complete de salarizare și gestionare relației cu ITM.
Suport, Consultanță și Acces la Experți Contabili
Ai acces mereu la raportele de management și gestiune ale firmei tale.
Află mai multe

Facturare

Integrare cu e-Factura
Aplicație mobil (iOS/Android)
Registru de casă și evidența cheltuielilor către furnizor
Conectare la casa de marcat
-30%
la toate pachetele anuale de facturare SmartBill
pentru clienții Aprobat.ro

Răspunsuri la întrebările tale

Dacă nu ai găsit răspunsurile pe care le căutai, ne poți contacta aici.

Care sunt toate costurile la care trebuie să mă aștept?

Tariful de înființare al unui SRL prin Aprobat.ro este de 599 RON la care se adaugă taxele de publicare în Monitorul Oficial în valoare de 128 RON. Tariful de înființare al unui PFA prin Aprobat.ro este de 499 RON.

Ce documente trebuie să pregătesc?

Aprobat.ro realizează toate actele necesare înființării firmei în baza cărții de identitate a asociaților, titularilor și administratorilor. Verificarea identității este realizată de la distanță. În cazul PFA-urilor este necesară și dovada pregătirii/experienței profesionale.

Cât durează tot procesul de înființare?

Îți realizăm dosarul și îl depunem a doua zi cum avem toate informațiile necesare. Din momentul depunerii dosarului, firma va fi înființată de obicei în 3-4 zile lucrătoare dacă nu apar observații din partea ONRC. Beneficiezi de reprezentarea noastră pe întreg procesul de înființare iar în cazul oricărei probleme întâmpinate o rezolvăm în cel mai scurt timp posibil.

Pot înființa firma 100% online de oriunde (chiar și din străinatate)?

Da. Tot procesul de înființare se poate desfășoară online. Nu trebuie să te deplasezi la notar sau la Registrul Comerțului și nu ai nevoie nici de semnătură electronică cu ajutorul serviciilor noastre de înființare online. Actele firmei eliberate de ONRC (Certificatul de Înregistrare, Certificatele Constatatoare și Rezoluția ONRC) le primești în format digital.

Unde pot stabili sediul firmei?

Sediul unui SRL sau PFA poate fi stabilit la orice adresă din România. Vei avea nevoie de acordul tuturor proprietarilor și dacă este cazul de dovada proprietății. Sediul unei societăți poate fi stabilit și în cadrul unui apartament fără acordul vecinilor atât timp cât nu se autorizează coduri CAEN la acea locație.

Ce fac în situația în care nu am unde stabili sediul social?

Oferim servicii de găzduire a sediului social în toate cele 6 sectoare din Mun. București și în majoritatea reședințelor de județ din toată țara. Contractele de închiriere oferite de partenerii noștri se pot prelungi după o perioadă de 12 luni și nu implică modificarea certificatului de înregistrare al societății după această perioadă.

Ce trebuie să fac după înființarea firmei pentru a începe activitatea?

Vei avea nevoie de un cont bancar dedicat, de un contabil și de un program de facturare. Clienții Aprobat.ro beneficiază de promoții exclusive oferite de partenerii noștri pentru serviciile necesare antreprenorilor la început de drum.