Contabilitate Online
Contabilitatea afacerii tale, ușoară și eficientă: tu încarci documentele, iar societatea parteneră de expertiză contabilă Aprobat.ro îți ține contabilitatea. Ai acces la servicii de contabilitate completă online, prestate de experți contabili autorizați CECCAR.
Contabilitate PFA
Alege numărul de documente:
până la 20
Reducere €44 în a 12-a lună de contract
Mini
€44
pe lună + TVA
Contabilitate
până la 20 de documente*
Salarizare
1 angajat**
* documente: facturi emise, facturi achiziții, chitanțe, bonuri, pagini extrase de cont.
** pentru un număr mai mare de angajați decât cel prezentat în ofertă, tariful lunar creste cu 7 EUR/angajat.
Vreau să fiu sunat
pachet mini
SRL
Servicii complete de contabilitate online
Contabil dedicat
Aplicație iOS/Android
Facturare & Gestiune
Salarizare
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Societate de expertiză contabilă acredidată C.E.C.C.A.R. - partener Aprobat.ro
Partenerul nostru oferă servicii de contabilitate digitală 100% online, moderne, prestate de experți contabili autorizați C.E.C.C.A.R. specializați și în domeniul tău de activitate având minim 3 ani de experiență disponibil oricând prin chat și apeluri video.
Contabilitate completă
Realizare Jurnal TVA, balanță, registre contabile obligatorii, bilanț, realizare și depunere declarații taxe și impozite. Salarizare și relație cu ITM și Revisal.
Contabil dedicat
Un expert contabil dedicat are grijă de afacerea ta. Îți vom pune la dispoziție contabilul care îți cunoaște cel mai bine sectorul de activitate.
Aplicație de Mobil & Web
Cu ajutorul aplicației poți emite facturi, accesa documente și primi suport de la experți contabili, totul de pe telefonul mobil sau laptopul tău.
22.500+
Declarații depuse lunar la ANAF
150.000+
Facturi emise lunar în aplicație
12.000+
Fluturași de salariu obținuți lunar
Contabil + Aplicație
Online
Se ocupă de tot ce ține de contabilitatea afacerii tale și este permanent în contact cu tine.
Îți verifică toate documentele.
Pregătește și depune declarațiile pentru taxe și impozite.
Îți oferă suport și consultanță de specialitate prin intermediul sistemului de mesagerie CONNECT și al apelurilor video LIVE Meet.
Caută răspunsuri la cele mai complexe situații întâlnite în colaborare.
Te reprezintă în relația cu ANAF, inclusiv în caz de control.
Trimiți documentele scanate în contabilitate: faci doar o poză cu telefonul, de restul ne ocupăm noi.
Știi ce ai de încasat și ce ai de plătit la furnizori și la stat. Îți actualizăm constant veniturile, cheltuielile și profitul.
Ai acces instant la orice document, fișă, balanță, bilanț sau declarație fiscală.
Emiți și trimiți facturi clienților tăi, direct din aplicația Web.
Ții evidența stocurilor. Ai programul de gestiune inclus.
Poți crea orice document folosind șabloanele din aplicație.